تاسوعا، دانشگاه ولایت مداری و سربازی در رکاب امام زمان خود

حجت الاسلام والمسلمین محسن کیایی استاد حوزه در خصوص برگزاری مجلس عزاداری امام حسین(ع) در بیت مقام معظم رهبری در حسینیه امام خمینی(ره)،در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری شهدای ایران اظهار کرد: این مراسم هر ساله تصویر اهمیت ولایت مداری در آیینه ولایت ائمه اطهار(ع) است.
این استاد حوزه افزود: مجلس عزاداری امام حسین(ع) در بیت رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره)، ما را به سمت یک هدف هدایت می کند و آن این است که در مسیر ولایت باشیم.
حجت الاسلام کیایی در آستانه تاسوعای حسینی با اشاره به جایگاه قمر منیر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس(ع)، تصریح کرد: تاسوعا، دانشگاه ولایت مداری و سربازی در رکاب امام زمان خود است.
این استاد حوزه با بیان اینکه روایات زیادی در توصیف جایگاه شهدای کربلا در قیام عاشورا داریم، تصریح کرد: هر کدام از شهدا، آموزه ای از خود به یادگار گذاشتند.
حجت الاسلام کیایی با تأکید براینکه حضرت عباس(ع) لحظه لحظه سربازی در رکاب ولایت و امام زمان خود را در تاریخ تا قیامت ماندگار کرد، گفت: قمر منیر بنی هاشم (ع) زیر خیمه ولایت امان نامه را پاره کرد.
این استاد حوزه اظهار داشت: ملت بزرگ ایران طی چهار دهه اخیر ولایت مداری خود را به اثبات رساندند و همواره پا در رکاب رهبر معظم انقلاب مقابل دشمن ایستادهاند.